ny på marknaden!

Hallå allesammans!

Jag har startat denna blogg endast för att inspirera folk till att vackra naglar. Själv håller jag mycker på med naglar, för tillfället är det gelenalgar som gäller, men har planer på att inom en tid ge mig på akryl också.

För att berätta lite om mig själv, mitt namn är Malin och jag har alltid haft allt som har med naglar att göra som ett intresse, kan sitta i timmar och hålla på med naglarna (ja, jag är lite töntig på den fronten ;) men det kan jag leca med!) och för en tid sen bestämde jag mig för att börja göra riktiga gelenaglar, där man använder UV-ljus för att gelen ska härda och naglarna ska hålla, precis som på salong!

Nu har jag hållt på med detta i lite mer än ett halvår och tycker jag övat tillräckligt mycket för att visa upp resultaten genom bilder!

Ha en trevlig läsning och hoppas ni tycker om bilderna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0